Magyar termőföld

Hiszünk abban, hogy a magyar termőföld egyedülálló érték, földünk kincs és pótolhatatlan, él, mint szüleink öröksége és gyermekeink jussa, egyedi és semmivel össze nem hasonlítható. Sírja generációk sorának és táptalaja gyermekeink újabb és újabb generációinak. Enni ad és enni kér. Óv és védelmet remél. Ritka gazdagságú és ritka érzékenységű is. Felelősséget és szeretetet érzünk iránta. Mindent megteszünk, hogy kedvét lelje bennünk.

Magyar gyümölcs alapanyag

Hagyományos fajták bevonása a termelésbe hozhatja vissza azt a valaha volt sokszínűséget, ami Magyarországot, a Kárpát-medencét Európa éléskamrájává varázsolta nem csak mennyiségi, hanem minőségi szempontból is. Csak egészséges, érett gyümölcsöt dolgozunk fel. Az igénytelen tömegtermelés és igénytelen fogyasztói szokások évtizedei után a pálinka végre úgy készülhet nálunk, mint régen: csak kiváló alapanyagokat dolgozunk fel, legyen az saját termés vagy felvásárolt gyümölcs. Gyors feldolgozással elkerülhetjük a nem kívánatos oxidációs, kémiai-mikrobiológiai folyamatokat a betárolás, feldolgozás, cefrézés és erjedés során.

Hagyományos technológia – korszerűsítve

A kisüsti pálinkafőzési mód évszázadok alatt alakult ki a pálinka ízvilágának tökéletes kialakítása érdekében. Mindez nem jelentheti azt, hogy a technikai/technológiai fejlesztés megállt volna. Hiszünk abban, hogy a kisüsti technológia jobban megfelel a pálinkák ízének, a legkorszerűbb erősítő feltét beépítése már modern fogyasztási szokásoknak jobban megfelelő, intenzívebb illatvilág megalkotása felé hat. A kereskedelemben a hagyományos kereskedelmi csatornákon való megjelenés mellett az internetes kereskedelem fejlesztését is fontosnak tartjuk.

Magyar berendezések, magyar munka, magyar szellemi termék

Törekszünk, hogy lehetőleg magyar berendezések vásárlásával segítsük a hazai termelőket és erősítsük a magyar szellemi termékek és igényes kézimunka piacra jutását. Bízunk abban, hogy ugyanilyen fogyasztói attitűd segíti a mi termékeink sikerét is.

Tisztességes kereskedelem

Törekszünk mind a beszerzéseinknél, mind az eladások esetén minden partner számára eredményes és előnyös üzleteket kötni.

Gasztronómiai hagyományok fejlesztése, ismeretterjesztés, oktatás

A borkultúra két évtizedes viharos fejlődését példának tekintve kapcsolódunk be a pálinka fogyasztásának, a gasztronómiába való szerves illeszkedésének gazdagításába. Honlapunkon és önálló kiadványban is közreadunk pálinkával kapcsolatos recepteket, a pálinka előállításával, fogyasztásával kapcsolatos kultúrtörténeti írásokat.

A Kárpát-medence kulturális és gasztronómiai hagyományainak őrzése

A pálinka évszázadok alatt kialakult kárpát-medencei hagyománya nem áll meg a jelenlegi határoknál. Az évszázadok alatt kialakult Kárpát-medencei hagyomány: ugyanúgy létezik, az erdélyi, felvidéki, kárpátaljai, délvidéki, őrvidéki területeken ugyanolyan jogos része a magyarság gasztronómia kultúrájának, mint a mai Magyarország területéneken élők által őrzött.. A pálinka a teljes magyarság gasztronómiai kultúrájának jogos része – függetlenül a mindenkori politikai határoktól. Támogatjuk a határon túli magyarság termékeinek magyarországi bevezetését, elterjesztését, gazdagítva ezzel a hazai kínálatot és támogatva az elszakított országrészekben élők kisebbségi létben élők munkáját.

Innováció és invenció

A termelés és kereskedelem minden területén a magyar szellemi gazdagság nemes hagyományára támaszkodva előtérbe helyezzük a szellemi fejlesztés, az egyedi, új ötletek, újítások, egyszerű és korszerű gondolatok térnyerését. Célunk az egyedi, meg nem ismételhető öletek formába öntése, új termékek, termékcsoportok alkotása és fejlesztése.

Formatervezés, arculatfejlesztés, márkaépítés

Az elmúlt évtizedekben a párlatok nemzetközi világában forradalmi változások zajlottak le a formatervezés, a marketing és a márkaépítés területén. Vessünk egy pillantást a vodka- vagy a cognac-piacra. A brand-központú szemlélet és a design uralkodó eleme lett a marketingnek. Az újjászületett magyar pálinkapiacnak még nem volt ideje kiérlelni saját arculatát, saját stílusát, egyediségét. Hisszük, hogy nemes terméket csak egyedi, jól megkülönböztethető, pontosan pozícionálható, célcsoport-orientált külsőbe csomagolva szabad piacra vinni.

Latin szellemi hagyományok

Az emberiség egyik legfejlettebb kultúrája a latin ihlette cégnév választásunkat. Számunkra a pálinka nem csupán alkohol, nem csupán élvezeti cikk, hanem a nemesség szimbóluma, a lélek eszenciája, az összetartozás kifejeződése, a méltóság folyamatossága, a szellem emelkedettsége. Mindez egyszerre jelenik meg a SPIRITUS PRIMUS névben és a szlogenünkben: „ahol a lélek kezdődik”